Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2010 22:20 - Как се клонирах
Автор: baykolu Категория: Новини   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Как се клонирах

 От Бай Колю

Разказ за форуми, милиционери…и още нещо….


            Имало едно време един форумист. Нищо особено не бил, нито добър, нито лош. Нито гениален, нито и съвсем тъп. Пишел си разни неща, ей така, без претенции, колкото да си запълва времето. Споделял си разни мисли, обяснявал какво се случва в България, т.е. не ТОЧНО какво се случва, чак такива претенции нямал, ами как случващото се изглеждало от неговата собствена камбанарийка. Защо ли се напъвал да пише?! Може би защото вярвал, че е дошло време в неговата Родина България, която много обичал, да се случи най-после това чудо – ГРАЖДАНСКОТО ОБЩЕСТВО! И затова си мислел, че помага за това, като изказва мнение, като има позиция, като показва, че всеки гражданин е ДЛЪЖЕН ДА ИМА ПОЗИЦИЯ. И да си я отстоява. И може би, най вече, защото вярвал, че многообразието на позициите не е повод за конфликт, а е своего рода богатсво. Мислел си, че по добре се вижда света, по добре се усеща живота, ако го наблюдаваш от две страни – стерео, вместо само от една, като на чернобяла снимка... Заради тези си убеждения, форумистът се старал винаги да е коректен, възпитан и да се държи с уважение към останалите хора с позиции, независимо дали бил съгласен с тях. Ако някога се е изпуснал и е обидил някго, точно сега от сърце се извинява! Имало едно нещо обаче, което било като червена нишка във всички негови ей-така-написани неща. И тя била, че недолюбвал Бойко Борисов и обкръжението му. Дааааааааааа!!! Колкото и странно да изглежда, въпреки неустоимата МУ харизма, въпреки безкрайно омагьосващото МУ присъствие, по онова, далечното време имало и такива хора! Които не ГО харесват! Да им се чудиш на акъла! Знам, трудно е да се повярва, че на света съществуват подобни безчувствени темерути, неподвластни на чара МУ, затова, за да придам мъъъъничко повече достоверност на разказа си,  май е време да си призная! Този форумист съм аз – Бай Колю! И така, по същество….как протече моето клониране…

            Един хубав ден, отваряйки любимият си новинарски сайт Днес.бг, попаднах на информация, че мушмурокът Дянков предложил да облага държавните служители със здравна вноска. Разбира се, написах си мнението по въпроса. Не пропуснах да се зарадвам и на публикуваните вече коментари:

 “Мушмурокът за пореден път подхвърли на плебса една дума и гербавите палета залаяха в хор! Този път срещу държавните служители! Същите тези служители, които от както съществува данъчна система в България, след падането на бай Тошо не са плащали подобни вноски. Поради една елементарно проста причина, която явно убягва и от америкаското съзнание на мушморока! Заплатите на държавнит служители се плащат от държавата! Целите заплати! Не само здравните вноски! И да даваш нещо на някого, пък после да си го вземаш под една или друга форма, е все едно да прехвърляш едни два лева от левия в десния джоб и обратно. Хайде сега, гербавите, кажете ми, след колко прехвърляния тези два лева ще станат четири?!?!?!

Повече от явно е, че няма как да стане това. Затова, става повече от ясно, че активното мероприятие на милиционерите от правителството има една друга, прозаична и прагматична цел! Да настрои общественото мнение срещу държавните служители, да прекара още една граница на разделение, на омраза.....санким, да не вземе да се случи нещо като в Гърция..... По добре да се мразим по между си, от колкото да мразим тях и некадърната им политика!”

             Влязох и в един-два диалога с други потребители, продължавайки да подържам тезата си (Цитирам само своите постове, смятам, че не е честно да използвам тези на опонентите ми без тяхно съгласие!):

 “Земевладелецо,

кое точно ти изглежда справедливо?!

Ами че то, и здравните вноски, и пенсионните, и всичко останало пак ние останалите, не държавните служители ги плащаме в крайна сметка! Точно затова преди години ги освободиха тези служители от подобни малоумни вноски!”

 
“Е добре де, защо не каже Дянко, че в крайна сметка, намалява заплатите на държавните служители със съответния процент, за да може да върже бюджета за здраве, ами прави цялата тази еквилибристика?! С лявата ръка им дава, с дясната им вземя.....тъпо е! И отвратително популискто!”


            И точно тук се появи клонингът ми!

            Както се казва, разби ми главата с едно такова писание ( Него го цитирам без угризения, защото това в крайна сметка съм пак аз…Или поне такава е целта на мероприятието, да изглежда че съм аз )


Извинете, понеже в последно време страдам от множествена склероза, понякога пиша неща, които не мисля. Ето и сега, смятам че Дянков за пръв път намира едно наистина оригинално и интелигентно решение на проблема, като облекчи налозите на народа и обикновените хора, за сметка на кръвопийците, вкопчили се в удобните си синекурни службички. Доволен съм за пръв път от това правителство.

Извинявам се на всички съфорумци. Приемете моето най-искрено съжаление за това, че не размислих достатъчно по новината, а се оставих да ме надвие старческата деменция. Дянков е абсолютно прав в случая

Много често, списвачите в този сайт поднасят новините по двусмислен начин, който предполага множество тълкувания. Ето и сега в конкретния случай, прочитайки коментара на номер 163, осъзнах, че точно това е казано, а всичко останало са спекулации по темата. Но ако Дянкояв го приеме това, дори и като краен вариант, мисля, че ще е една положителна стъпка към хората и правилен ход към тунеядците на държавна хранилка

           Потребителите започнаха да се чудят, какво се случва, някои си помислиха че съм полудял, по-голямата част обаче явно решиха че в крайна сметка съм капитулирал пред чара МУ и всичко си е дошло на мястото! Просто съм станал поредният запленен от Бойковата неотразимост българин! То….честно казано, и аз за секунда си го помислих! Представих си ГО, видах сякаш за миг силната МУ десница, волевата брадичка….и аха да кажа “Еееела, Бойко, вземи меее”…. и хетеросексуалната ми същост се пробуди (може би колежка е минала край мен и мирисът на дамски парфюм е развалил работата! Жалко! )  ….Ноооо точно тогава вече проумях…. Имам жизнеспособен, жив клонинг!

            Първата ми реакция беше неистов смях! Едва-едва между хихиканията успях да напиша първото си писмо до себе си, т.е. до клонинга ми:

 “Хахахахааааааааааааа!!!!!!!!!!!!!!

Ееееейййй!

Не знаех, че съм толкова популярен!

Преди време се появяваха гербави, които пишеха с моя ник, направих си регистрация, сега гледам, още един се е появил със същата регистрация, със същата снимка и пише от мое име!!!

Уникални стееееееееееееееееее!!!!!!!!!

Айде после някой да каже, че гербавите не са ченгета!

Типични полицейски номерца!

Дерзайте, ушевци!!!!

Ххахахахахахахахахааааааааааааааа!!!!!!!!!!!!!!!!

Както много обичате да казвате вие, значи, доста съм засегнал ченгеджийските ви интереси, щом сте си направили труда да създавате фалшив Бай Колю!!!!! Явно съм на прав път!

Ххахаахахахахахаааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

             Опитах се да обясня и на останалите, най вече на един от потребителите, с когото водим доста интересни и поне за мен приятни дискусии напоследък, въпреки различията в позициите ни:

 “Данчо, персонално, теб те уважавам особено много като опонент!

С ръка на сърцето си го казвам!

Но ако видиш уважително отношение към гербавите в мой коментар, да знаеш, че това е Ушевият, с фалшивата регистрация! Не аз! :)))))))))))))))))))))”

              С това реших, че въпросът е приключил. Мислех си, явно е станала някаква грешка, някакво объркване. Е добре де, ще си призная! Малко се поуплаших …. Дали пък не съм започнал да откачам и неизвестния ми до момента Мистър Хайд не се е развихрил, докато аз подремвал…. В този момет обаче, клонингът ми се развихри! Вече бях сигурен! Не може никакъв мой собствен Мистър Хайд да пише такива неща! Просто няма от къде да ги изрови подобни мисли от моето съзнание! Ето го:


Не го четете този плагиат под номер 209. Не знам как ми е влезнал в профила, но по вулгарната му реч може да познаете, че не е оригнала. Аз никога не се изразявам по този груб и брутален начин. Може би е несъгласен с мнението ми, че Дянков в този случай е прав, а аз обичам преди всичко обективността. Или както е казал древния философ: "Ти си ми свят, но истината ми е по-свята"

Знаеш, че те уважавам като опонент. Тук обаче се е появил един субект, който се мъчи да се представи за мен. Не мога да разбера защо обаче поддържа някаква комунистическа линия и абсолютно нихилистично отношение към ГЕРБ, дори когато са прави. Не обръщай моля те, внимание на сурогата

Това което Дянков предлага е единственото правилно решение за момента. Хора, да подкрепим Дянков в това, че реши да облекчи тежкото положение на народа, като вземе процентите за здравната вноска от доказаните тунеядци и блюдолизци окопали се на удобни, синекурни службички. Подкрепям изцяло това решение

 

            Подтикван от огромно любопитство и непреодолимо желание, да опозная мисленето на второто ми аз, драснах един пост, изпълнен с провокативно-обидни квалификации, нещо което по принцип не съм си позволявал, но сега случаят беше особен! Трябваше да разбера, дали клонингът ми е мой образ и подобие или пълната ми противоположност?! Затова се налагаше да го провокирам:

 

“И след всичките коментари, които изчетах, пък и след тези които изписах, мисля че е време вече да кажа истината! Защо е цялата тази шумотевица, поредния кьорфишек от страна на гербавите!

Причината е само една!

Мушмурокът е дребнаво злобно същество. Той е по склонен да направи очевадна простотия, от колкото да приеме реалността! Ето и сега, Боко го напъна да си плати здравните вноски за години назад, и то, в злобата си, реши да види дали намя да може да приложи аналогична мръсотия на някой друг. И намери държавните служители! Не че че има някаква полза! Още повече, по сега действащия закон, вноската е 60% от работодателя, т.е. същата тази държава, и само 40 % от работника, т.е. става дума за 40% от 8% или за "крупната" сума от 3,2% от заплатата на хората, но въпросът е принципен! Мушмурокът твърдо работи на принципа, не е важно на мен да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле...и така....Утре ако го накарат да плаща данък върху доходите, вероятно ще обложи и пенсиите! Такъв ни е `убАвецът Дянков! Такава си му е природата! Злобно и отмъстително зверче!”

 

            Отговорът не закъсня:

И след всичките коментари, които изчетох, пък и след тези които изписах, мисля че е време вече да кажа истината! Защо е цялата тази шумотевица, поредната излагация от страна на бившия мушморок Сергей Станишев!

Причината е само една!

Сергей е дребнаво злобно същество. Как може да каже „Дългосрочна политика на държавата”, когато народа страда прегърбен от тежеста на данъците, а разни такива михлюзи като всички в държавния сектор, да се ползват от толкова привилегии. Не им прави чест...И на него и на тях така да живеят на гърба на народа. Съвсем заслужено трябва да се вземе от държавния сектор процента, нужен за Здравеопазването. Браво ГЕРБ, браво Дянков за гениалното хрумване

 

            Тук започна да ми става леко досадно! Баси тъпотията, си казах, трябва сам със себе си да си говоря! Същевременно си мислех, явно този клонинг е толкова съвършен, толкова еднакъв с мен, че дори не успява да сътвори собствени мисли, ами използва моите! Всъщност дали това не го прави доста глупав клонинг....е, признавам си, мина ми и мислъта, че ...мноооу ясно, че ще използва моите! Ми то може ли да се напише нещо по умно по темата от моето! Ама това само за миг си го помислих, не съм чаааааак толкова самовлюбен! Въпреки това реших, пак да повторя провокацията си, копнах поста, като добавя и мъничко персонална закачка с клонинга:

 

Ушев с моят ник пак се изявава по типичния ченгеджийски начин, затова, да ме прощавате, всички с неполицейско мислене за повторението, пускам си моят истински пост, за да не стават грешки! Въпреки, че аз от толкова време пиша тук, че едва ли някой би се усъмнил, че Бай Колю ще си обърне езика, да каже добра дума за гербавите.... :))))))))))

 

И след всичките коментари, които изчетах, пък и след тези които изписах, мисля че е време вече да кажа истината! Защо е цялата тази шумотевица, поредния кьорфишек от страна на гербавите!

Причината е само една!

Мушмурокът е дребнаво злобно същество. Той е по склонен да направи очевадна простотия, от колкото да приеме реалността! Ето и сега, Боко го напъна да си плати здравните вноски за години назад, и то, в злобата си, реши да види дали намя да може да приложи аналогична мръсотия на някой друг. И намери държавните служители! Не че че има някаква полза! Още повече, по сега действащия закон, вноската е 60% от работодателя, т.е. същата тази държава, и само 40 % от работника, т.е. става дума за 40% от 8% или за "крупната" сума от 3,2% от заплатата на хората, но въпросът е принципен! Мушмурокът твърдо работи на принципа, не е важно на мен да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле...и така....Утре ако го накарат да плаща данък върху доходите, вероятно ще обложи и пенсиите! Такъв ни е `убАвецът Дянков! Такава си му е природата! Злобно и отмъстително зверче!

 

                  Както и очаквах, откликна бързо-бързо:

 

Ушев с моят ник пак се изявава по типичния ченгеджийски начин, затова, да ме прощавате, всички с неполицейско мислене за повторението, пускам си моят истински пост, за да не стават грешки! Въпреки, че аз от толкова време пиша тук, че едва ли някой би се усъмнил, че Бай Колю ще си обърне езика, да каже добра дума за комунистите.... :))))))))))

 

И след всичките коментари, които изчетох, пък и след тези които изписах, мисля че е време вече да кажа истината! Защо е цялата тази шумотевица, поредната излагация от страна на бившия мушморок Сергей Станишев!

Причината е само една!

Сергей е дребнаво злобно същество. Как може да каже „Дългосрочна политика на държавата”, когато народа страда прегърбен от тежеста на данъците, а разни такива михлюзи като всички в държавния сектор, да се ползват от толкова привилегии. Не им прави чест...И на него и на тях така да живеят на гърба на народа. Съвсем заслужено трябва да се вземе от държавния сектор процента, нужен за Здравеопазването. Браво ГЕРБ, браво Дянков за гениалното хрумване

 

          Не ме изненада, поредното папагалско повтаряне на думите ми, пречупени през генно модифицираното клонингово съзнание. Помослих си, така може да продължаваме до Второто пришествие! Явно никой от двамата няма да надделе в спора, още по малко, когато спорът се води от един и същ човек, разделен на две. Няма как да победиш себе си...всъщност има, но това е една друга тема... Можеш да опонираш на аргументи, няма как да опонираш на откровенно и елементарно преиначаване на собствените ти думи, направено единствено с цел откровено заяждане. Досадата вече ме натисна тотално и докато си мислех, че е време да спра да обръщам внимание на някакво изкуствено създадено същество и да започна да си гледам кефа, милото ми клонингче ме изненада с един анонимен пост, от който стана ясно, каква аджеба е целта на цялото това упражнение:

 

Тоя baykоlu май е абсолютно изчаткал или си е напълно луд. А може и староста вече да си казва думата. Но явно е, че страда от шизофрения. И как да му вярваме на писанията на такъв човек, питам аз

 

         

И така....

            Това беше!

            Опитах се на кратко да разкажа цялата история на моето клониране. Явно не успях да го направя на кратко, съжалявам и благодаря на всички, които са си направили труда да я прочетат. Защо си правя труда да се занимавам с това?!

            Първо, още като отворих блога си писах, че имам приятели, заради които започнах този блог и които четат коментарите ми в сайта редовно. Искам по този начин да ги успокоя! Пичове, не съм се побъркал! Не съм се поддал на Боковия или пък още по малко на Дянковия чар! Все още си мисля за тях.... вие знаета какво! Здрав съм, психически и физически, да чукна на дърво! Това, въпреки че изглежда като мен, не съм аз! Това е някакво генномодифицирано същество, което се изявява от мое име! Неприятно е, че има такива същества, но това е реалността! Ето на, започнахме да берем плодовете от прокарания от гербавите закон, с който пуснаха в природата на България гадните ГМО-та!!!! ( Нямаше как да не направя връзката, нали!!! J )

            Второто, заради което си направих труда да напиша всичко това е, че ми се дощя да споделя мислите, на които ме наведе цялата тази случка. Замислих се, дали наистина това мое клонигче е някакво ченге?! Въпреки че многократно го наричах ушев, въпреки че методите за дезинформация, които използва са типично милиционерски, някак си не ми се вярва. Може би не искам да повярвам, че макар и един милиционер е зарязал престъпниците и вместо да ходи да ги гони и да осигурява на нас, обикновените хора мир и спокойствие, е седнал на компа и цял ден си играе да пише компометиращи Бай Колю постове. Не ми се щеше да повяравам, че си е направил труда да изкопае същата снимка, като моята, да се регистирира със същото име, и да пише и брише....и то защо?! За да може да каже накрая, че Бай Колю е шизофреник. Вярата ми в институциите, в законността, онези мераци, за които писах в началото за гражданското общество, ми пречат да подозирам българската полиция в подобни безмислени действия. Дано съм прав!

            От друга страна, случката с клонинга е факт! Постовете си стоят в архива на сайта, всеки може да ги прочете. Затова не спирам да се чудя, кой би хвърлил всичкия този труд?! Явно е някой, който страшно много си пада по герб, бих казал паталогично си пада и паталогично не може да понася, когато някой друг ги критикува. Всеки има право на пристрастия! Не отричам на никого правото да е безумно влюбен в Бойко, в Дянков, в Цецка и Цецко или в който и да е друг! Защо обаче този паталогично гербав привърженик се опитва да отрича моето право да не ги харесвам?! И не само това, ами използва подобни ченгеджийски методи, само за да може да ме изкара луд?! За да може след това да направи и фундаменталния извод, че видите ли, хората които не са достатъчно гербави са луди!

            Вероятно никога няма да го разбера това......................

 

 




Тагове:   Бойко Борисов,   клонинг,   ГМО,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baykolu
Категория: Новини
Прочетен: 45251
Постинги: 20
Коментари: 15
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930